Piagam Pelanggan | PUSAT PENGURUSAN WAKAF, ZAKAT DAN ENDOWMEN (WAZAN)
» MENGENAI KAMI » Maklumat Korporat » Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

Kami staf WAZAN UPM beriltizam ke arah kecemerlangan melalui penerapan budaya kualiti dalam perkhidmatan yang profesional untuk memenuhi ekspektasi pelanggan kami dengan:-
 
  • Memaklumkan keputusan permohonan zakat pelajar atas talian dalam tempoh 21 hari bekerja selepas tarikh sah permohonan.
  • Menyalurkan laporan kutipan serta agihan wakaf dan zakat kepada umum, sekurang-kurangnya tiga (3) kali setahun.
 
Laporan Piagam Pelanggan 2024
 
Pautan ke Laporan Piagam Pelanggan Terdahulu:
 

Kemaskini:: 14/02/2024 [rizal_helmi]

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT PENGURUSAN WAKAF, ZAKAT DAN ENDOWMEN (WAZAN)
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
+603 9769 6155/6156
+603 9769 2048
SXEQXA4~