Objektif Kualiti | PUSAT PENGURUSAN WAKAF, ZAKAT DAN ENDOWMEN (WAZAN)
» MENGENAI KAMI » Maklumat Korporat » Objektif Kualiti

Objektif Kualiti

  • Memenuhi piagam pelanggan perkhidmatan kaunter dan e-Perkhidmatan.

 

  • Membekalkan maklumat perkhidmatan yang tepat dan terkini kepada pelanggan.

 

  • Memastikan pematuhan peraturan dan tatacara berlandaskan hukum syarak dan undang-undang yang berkuat kuasa menerusi pendidikan berterusan.

 

  • Mewujudkan persekitaran korporat yang kondusif dan mesra pelanggan.

 

  • Membudayakan tadbir urus secara pantas, cekap dan tepat.

 

  • Menerapkan nilai-nilai murni dalam kalangan warga WAZAN dan pelanggan.

 

  • Memberikan nilai tambah kepada penerima bantuan dalam aspek sahsiah, akademik dan kemahiran insaniah.

Kemaskini:: 24/11/2020 [rizal_helmi]

PERKONGSIAN MEDIA

PUSAT PENGURUSAN WAKAF, ZAKAT DAN ENDOWMEN (WAZAN)
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
+603 9769 6155/6156
+603 9769 2048
SXETKAi~