OBJEKTIF KUALITI | PUSAT PENGURUSAN WAKAF, ZAKAT DAN ENDOWMEN (WAZAN)
» MENGENAI KAMI » MAKLUMAT KORPORAT » OBJEKTIF KUALITI

OBJEKTIF KUALITI

 

OBJEKTIF KUALITI

  • Memenuhi piagam pelanggan perkhidmatan kaunter dan e-Perkhidmatan.
  • Membekalkan maklumat perkhidmatan yang tepat dan terkini kepada pelanggan.
  • Memastikan pematuhan peraturan dan tatacara berlandaskan hukum syarak dan undang-undang yang berkuat kuasa menerusi pendidikan berterusan.
  • Mewujudkan persekitaran korporat yang kondusif dan mesra pelanggan.
  • Membudayakan tadbir urus secara pantas, cekap dan tepat.
  • Menerapkan nilai-nilai murni dalam kalangan warga WAZAN dan pelanggan.
  • Memberikan nilai tambah kepada penerima bantuan dalam aspek sahsiah, akademik dan kemahiran insaniah.

Updated:: 31/05/2017 [muhammad.isam]

MEDIA SHARING

PUSAT PENGURUSAN WAKAF, ZAKAT DAN ENDOWMEN (WAZAN)
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-89471021/1022
03-89472048
C1506357720