Client Charter | CENTRE FOR MANAGEMENT OF WAQF, ZAKAT AND ENDOWMENT (WAZAN)
» [ ABOUT US ] » Corporate Information » Client Charter

Client Charter

Kami staf WAZAN UPM beriltizam ke arah kecemerlangan melalui penerapan budaya kualiti dalam perkhidmatan yang profesional untuk memenuhi ekspektasi pelanggan kami dengan:-

 

1. Memberi maklum balas dalam tempoh dua (2) hari bekerja terhadap sebarang aduan pelanggan menerusi U-Respon.

 

2. Memaklumkan keputusan permohonan zakat pelajar atas talian dalam tempoh 21 hari bekerja selepas tarikh sah permohonan.

 

3. Menganjurkan sekurang-kurangnya lima (5) program asnaf dalam setahun.

 

4. Menyalurkan laporan kutipan serta agihan wakaf dan zakat kepada umum, sekurang-kurangnya tiga (3) kali setahun .

Updated:: 20/04/2018 [nuruliman]

MEDIA SHARING

CENTRE FOR MANAGEMENT OF WAQF, ZAKAT AND ENDOWMENT (WAZAN)
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
89468993 | 89466156
03-89472048
C1531820263