Piagam Pelanggan | CENTRE FOR MANAGEMENT OF WAQF, ZAKAT AND ENDOWMENT (WAZAN)
» ABOUT US » Maklumat Korporat » Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan

Kami staf WAZAN UPM beriltizam ke arah kecemerlangan melalui penerapan budaya kualiti dalam perkhidmatan yang profesional untuk memenuhi ekspektasi pelanggan kami dengan:-

 

  1. Memastikan masa menunggu untuk dilayan tidak lebih daripada 10 minit bagi mendapatkan perkhidmatan.

 

  1. Memastikan bayaran yang diterima selari dengan resit yang dikeluarkan kepada pelanggan.

 

  1. Memastikan resit rasmi/bil tunai diserahkan serta merta kepada pelanggan selepas pembayaran dibuat.

 

  1. Memberi maklum balas dalam tempoh dua (2) hari bekerja terhadap sebarang aduan pelanggan.

 

  1. Memaklumkan keputusan permohonan zakat pelajar atas talian dalam tempoh 21 hari bekerja selepas tarikh sah permohonan.

 

  1. Menganjurkan sekurang-kurangnya lima (5) program asnaf berimpak tinggi dalam setahun.

 

  1. Menyalurkan laporan kutipan/agihan wakaf dan zakat kepada umum, sekurang-kurangnya tiga (3) kali setahun .

Updated:: 17/10/2017 [nuruliman]

MEDIA SHARING

CENTRE FOR MANAGEMENT OF WAQF, ZAKAT AND ENDOWMENT (WAZAN)
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
89468993 | 89466156
03-89472048
C1516489271